.. .. ..

åkte till skolan idag tidigt, lyssnade på några projektredovisningar, det visade sig att hela grejen är gravseriös och det gäller att jag och Älin är väl förberedde nästa veckan;).. Men det löser vi nog, eftersom jag inte orkade vänta i skolan ända till klockan tre bestämde vi oss för att åka en sväng till Turistbyrån och sen drog jag hem.. gött och slappt var det.. har ordnat lite här hemma var sedan färdig vid tolv la mig i soffan och helt plötsligt var klockan halv tre! :S..
hmmm känner mig en aning deckad och stel i nacke och huvud, inget jag kan rekommendera att somna i soffan asså, jag hatart!.. ska gå en liten promenad med carrisen så att man kanske vaknar till..



Säger även Välkommen hem till dig MLi ska blir roligt att höra vad du har haft för dig;)..





Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: MLi

Du är allt för söt Mutti, ses imorn ;)

2008-05-06 @ 22:39:47
URL: http://emeliehallberger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0