hold on.

Jaoo blev som sagt skolan vid elva tiden, kul att höra vad MLi har haft för fuffens för sig :).. blev inte så mycket annat gjort å sen åkte jag hem vid halv ett igen:P.. Ja varför går man i skolan egentligen?.. -Fick massa uppgifter av bettan som ska bli gjort tills nästa vecka, undra om man orkar, sen har man svenskan och ta tag i med:S.. oj oj..
Kom iallafall hem vid ett la mig på altanen och stekte lite men var nästan för varmt, tempen stod nämligen på 48 grader, orka ligga där då! INTE!

Har nått konstigt i halsen oxå den e lixom tjock på något vis å jag vet inte vad jag ska göra:S.. orkar inte vara positiv idag.. Väntar på att elfsborgmatchen ska komma igång och sedan är det Grey´s anatomy! å vad jag har väntat, hela två veckor faktikskt!
Skulle vilja att det hände ngt roligt nu i mitt regelbundna liv, vill vara vuxen samtidigt som man fortfarande vill vara barn. Vet inte hur man ska gå till väga för att allt ska släppa och bara känna sig fri. Antagligen är det skolan som ligger och gnager där bak eller så måste jag börja ta tag i sakerna precis just nu, men jag hittar inte riktigt orken, hoppas denna dag snart tar slut och att jag kan börja om på nytt imorgon keep on smiling! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0