i ett.

Onsdagen är över och jag ska strax som alltid titta på Greys Anatomy, att få förvandlas in i någon annans värld kan vara ganska härligt ibland när ens eget liv är ganska kaotiskt..
Dagen började då med att Susie ringde till mig vid halv sju hon var askass så hon fick stanna hemma i sängen och kurera sig, jag åkte till skolan vid åtta mötte MLi och vi skrev klart all guidning fick även höra lite vad hon haft fört sig i Grekland:)

Sedan drog vi i väg med min rishög till bil och körde vår guidning på prov det visade sig att det var inte var så bra men jag tror vi löser det ändå och till slut känns det ganska bra får köra en gång på fredag med:).

Har oxå varit mattelärare idag, hon gör framsteg å de e bra:P.. Var även ute en sväng och gick med mamsen de va mysigt :)..

Nepp nu börjar de!..

// Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0