i väntande tider

27 maj och bara lite mer än en månad kvar tills jag å sheeelin återvänder till portugal :).. weeii ska bli så roligt!!..  idag om en vecka sitter jag hos frisören och gör iordning mitt hår inför balen oxå en grej som man ser fram emot skarpt!! och på Fredag blir det då valsträning :P..

Jahapp vaknade vid åtta idag tråkigt men hade en del att göra så tänkte att de e väl lika bra att stiga upp, gick ner till jobbet och solade, kändes lite dumt att lägga sig i ett solarium nu när de e så fint väder ute men man måste ju komma i form tills på Tisdag:P..
Tur att MLi kommer hit ikväll så jag fick en anledning till att städa rummet, det behövdes verkligen och nu är det i topptrim  igen....:).. Jaoo väntar nu på att hon ska ringa så att vi får åka till Borran någon gång!!.. Men det dröjer väl kan jag tänka:P.. 

Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0