ja det vore ganska gött faktiskt!

oj vilken jobbig fredagkväll det blev, rastlös som aldrig förr och nej det är inte roligt att bara sitta hemma även fast man kanske tänker det i början av kvällen. Blev iallafall god mat med grillat kött och potatisgratäng:).. Har sedan varit hos camilla kollat in deras nya kök mycket snyggt blev det :).. jaa annars kan jag bara säga att kvällen är allmänt tråkig, i och för sig blev det lite snackis med sussie och jag fick sms från jonas:).. Han hade överlevt flygresan och vunnit son grupp idag, kul för honom:)... Tänker även på MLi som är i grekland på ngn båt och glassar och Kirre som är på Kreta och lever lyxliv.. Jag vill oxå åka utomlands och bli brun!!.. men mitt kommer väl nån dag det med:).. Får väl tänka tillbaka på sommaren som var istället och där blev det mycket sol, partaj och goa vänner:).. Kan bara se fram emot förhoppningsvis lika go sommar :D..

En liten återblick:


- alla är väl inte jättesnygga men roligt hade ja iallafall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0