maxad guidning

japp, dagen började med engelska nationella och ja som ni alla vet engelska är inte ett av mina bättre ämnen vilket gjorde att jag var mycket förvånad när jag kunde svara på allt:S.. har antagligen fattat hela uppgiften fel:P.. men men fick ökat självförtroende och man gick inför hörförståelsen med gott humör. .. dom satte igång och snacka och jag fattade inte ett skit och det goda umöret var som bortblåst.. kryssade iallafall i saker som lät bra och det hela var över. Aldrig att jag ska göra ett nationellt prov mer i hela mitt liv!!

Åt lunch vid halv elva sen satt vi och väntade på att klockan skulle bli halv ett så att vi kunde bege oss till kinna.. MLi Sussie och jag gick förbi donken köpte en kaffe sen var det bestämt träff vid kinnahotell fem i ett. Jo serru! Guidning skulle de bli och det blev det kan jag lova! tre timmar i sträck och det var inte många minuter lilla Eva hållde tyst... Hyffsat drygt kan man säga men ändå lärorikt inför vår guidning nästa vecka som desutom ska ske på engelska:S hur har detta gått till att jag ska vara med å hålla i en guidning på fyra timmar på engelska? Lite överskattad känner man sig ja!.. 

Om en timme kommer grannen och hämtar upp sen blir det sminkpartaj:).. 

Ha de! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0