onödigt ont

då var det simage87å att vi skulle blanda drinkar på morgonen, jag gjorde ett litet misstag att jag blanade till en åtta istället för en fyra :S.. oj det blev lite starkt, kunde inte ens dricka upp de, men men något Anna-lärare aldrig behöver få veta något om att jag har bidragit till sådant stort svinn i baren:P..

Jättefint väder idag, var ju meningen att jag å carrisen skulle ut och promenerat men icke sa nicke, jobbet ringde och jag ska infinna mig där klockan 16 till 21.. det får la gå.. jaoo annars har väl dagen varit hyffsat soft, hade då som sagt lektion på morgonen sen rast till halv två :S.. usch va det är tråkigt att bara gå runt att vänta hela tiden, och sen när vi väl kom till naturen skulle vi sitta där i en timme och sortera bönor!!.. ja jag säger då det, bönorna skulle också föreställa kaniner bruna och vita för sig.. "på sommaren gör kaninen det dom är bäst på - pippar" -citat från Karin-lärare..

/Malin

Kommentarer
Postat av: Elin

haha.. Bästa citatet av Karin där;)

2008-05-05 @ 16:17:48
URL: http://piggelinius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0