onsdag.

jahapp då var iallafall projektarbetet färdigt och man kan gå på nästa stora sak att göra. Skolan var sjukt jobbig idag var så trött och jag ville inte vara där bara!. Men iallafall kom hem vid ett vi skulle beställa resan men kom upp en del problem och vi får vänta med det, caroline återkommer snart och vi ska nog få allt fixat :)..
La mig sedan i soffan och sov i en timme de va gött, Linda kommer hit sen och det står mattelektion på schemat, ja jag är glad för det, för konstigt nog är matte nått jag verkligen gillar:S vet inte hur det kommer sig men så är det jag är skapt..
Till kvällen blir det nog en liten spring runda och så klart Grey's anatomy:) det är ju onsdag!..

Nu för tiden känns det inte som om man gör annat än att tänka på skolan och hur gött det ska bli med studenten. tyvärr är det massa saker som måste göras innan man står där den 12 juni klockan 12 och sjunger, men man får ta en sak i taget och jag hoppas jag kan reda ut detta oxå..

En del andra saker har väl inte heller blivit som man tänkt sig men allt kan man faktiskt inte klara av helt själv och jag får överlåta uppgiften till andra..

// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0