röj

jaoo då var de så att Kullaberg var ju igår då va:P.. åkte till Svenljunga vid halv fem tiden, sedan åkte vi till Överlida vid sextiden och satte oss nere vid sjön mittemot affären. Vi hade lite picknick de va mysigt och allt kändes braa, sen till slut kom Simone med allt som alla ville ha och vi gick upp till Martin för lite förferre. Partyhattarna var såklart med och dom gjorde ännu en gång succé! :). .

Flyt som ibland faktiskt har var jag den sista som fick betala halva priset vilket gjorde att kvällen blev hyffsat billig och ändå fick man gott om dricka mer sådanna kvällar JA tack!!.. Skummet var helt okej men inte lika mycket som förra året men det kanske var bra de:P.. Kom  väl hem till MLi vid tretiden då vi skulle sova, jag intog bäddsoffan och det innebar då att vi var fyra stycken som sov i den och så fem på golvet:S.. jaa jag säger då det måste nog varit en av de längsta nätterna i mitt liv, men kanske runt åtta somnade jag till slut och vi vaknade till vid halv elva.. oj jag är lite trött känner jag,

Susie och MLi satsade på hamburgare och pommesfrites jag var inte så sugen så jag nöjde mig med en liten glass:P..

Nu ska ja keka sen blir det vila och till kvällen blir det grill med frischlatöserna och sedan dansafton i parken :).

Haoo de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0