sorrie

känner mig på något konstigt sätt lite depp idag. Vill ju egentligen inte såra någon men om man har fått fel uppfattningar måste man ju säga det till den personen och ja nu är det gjort, personen i fråga kommer väl antagligen aldrig prata med mig mer men det är nog bara till att tömma och glömma...  

Idag har jag städat bilen den blev mycket fin:).. har oxå tvättat lite åt mamma sen mest bara legat ute på altanen och stekt, tog till och med på mig oljan idag så att det blir verklig effekt, måste se lite brun ut nu när MLi kommer hem från Kreklandet efter två och en halv vecka på onsdag, ska bli roligt att träffa henne igen och höra allt vad hon har hittat på:P.. 

Veckan som kommer betyder redovisninar i projekt men inte för oss för vårt blir av på fredag, känns som om det kommer att bli bra är bara en del saker som behöver fixas men det ordnar vi väl imorgon.. När denna vecka och nästa är slut känns det som om 3:an oxå går mot sitt slut, tycker nog inte det ska bli lika roligt nu som jag har tyckt de sista veckorna, blir så konstigt att inte ha sina vänner där så nära.. men det löser vi :).. 

image74   nästan alla <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0