"städa mig"

gårdagen blev en aning galen, förferre i Espevik 9 tjejor i vår pyttelilla stuga, men det var bara sköj!! :).. vi drog in till vbg och societen, va där ett litet tag sen träffade jag jonas och vi gick väl runt lite träffade kusinen Carolina, haha då blev det galet som vanligt ;) vi skulle gå till den evigt återkommande pingishallen som bara skulle ligga runt "hörnet" högst 300 meter bort men det var längre kan jag lova! men till slut kom vi väl dit:P..

halv tre fick mamma nog och hämtade hem oss ja det kanske var dags men men, jag hade roligt:).. vaknade vid sju imorses för att susanna skulle iväg å spela klarinett, carro ja å marty kände oss så där int alls trötta och valde att ligga å tjöta tills klockan var tio och vi skulle städa för att sen ta tåget hem till Fritsla igen :) .. tåget var fullt av folk som hade vart ute igår för det var inte nån som såg direkt fresch ut..

Kom iallafall hem framåt kvart i tolv idag på förmiddagen keka lite sen fick jag för mig att jag skulle kolla på dirty dancing, mamma ringde efter en kvar hade visst redan somnat, fixade ihop lite saker till henne, gick upp till rummet igen, sen ringde caroline efter litet tag hade visst redan somnat, hon tyckte jag skulle hänga med till borås, men njaa var inte så sugen på de.. somnade igen vaknade när filmen var slut satte på den igen och fick iallafall se slutet :)..

Detta blev bara helt jättelångt och jag fattar ingenting för jag e trött och söker efter susanna för hon e borta!!.. Men jag förbereder mig på fest och Lygnevi så får vi väl se!!!

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, galet!

2008-05-01 @ 16:38:05
URL: http://cajanbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0