Tisdag.

Puh vilken dag! åkte in till skolan vid åtta mötte Elin. vi övade på redovisningen tills imorgon ca 1.5h väldigt ambitiöst.. sedan var klockan tio jag åkte och tankade hämtade mamma och vi var på väg till stora staden Borås, Åkte till Knalleland var i alla skoaffärer två gånger:S.. usch å fy jag hatar skor. Vi försökte nämligen hitta ett par skor till balen, men hepp vi fick ge upp knalleland åkte in till stan testade alla skoaffärer där, men inget passsade där heller, tyvärr har mina fötter krymp och endast ett få par 36:or passar mig:S.. 

Vi åkte till Skene och Visko och äntligen hittade jag ett par skor som var någorlunda iallafall! :D jippe.. nu behöver jag inte gå barfota iallafall:).. fick även massa smycken till balen av mamma och pappa i present:).. blir nog mycket bra tror jag.. 

Nu ska jag iväg och jobba sen får man väl öva lite till på redovisningen ikväll.. fyyyy! 


Jungfrun 24/8-23/9

Månen ger dig en sensuell och synnerligen romantisk tisdag. Du struntar i allt utom kärleken just nu.

Gud så töntigt, börjar tvivla lite på det här med horoskop..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0