08.28

God morgon God morgon, sitter och lyssnar på Britneys nya låt, och nej den är inte bra, jag gillar inte henne.. Till kvällen blir det då skumpartaj till tusen.. jag är laddad och det ska bli kul att återvända till krogen i skogen och röja lite, var ju ett tag sen man var där om man säger så :P..

Hatar den sista tiden för jag vaknar alldeles för tidigt, orka gå upp klockan åtta när man kan sova hur länge man vill!.. Väntar iallafall nu på Linda vi ska gå ut och gå en sväng sen blir det valsträning och betygsnack i skolan, idag får jag nog alltså reda på om jag får VG i engelska, vilket jag kanske inte ska hoppas på alls men om jag kämpar fört kanske de går:P..

Igår var det alltså torsdag och i borås betyder det utgång och för mig betyder det fyllesms, blir jag förvånad??. nej inte längre faktiskt, du säger en massa saker men det är ändå jag som har rätt till slut, så allt du vill kan du just nu bara glömma.

Ha en bra dag vänner!



Kommentarer
Postat av: carro

Malin, vem snackar vi om nu?

2008-05-30 @ 14:12:47
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0