Wochenende

Fredg och helg igen då:).. tog en trip till skolan vid halv tio tiden, va tråkigt, men vi fick iallafall gjort lite av vår guidning.. vid elva tiden tyckte jag att jag redan hade fått tillräckligt av dagens dos av skola så jag skippade de två sista lektionerna och drog hem.. nu kan jag ärligt säga att jag har blivit en skolkis och jag är stolt!
Väl hemma kollade jag på The Wedding date, absolut en film i min smak..

Pappsen är sjuk så jag kände att jag var tvungen att göra ngt vettigt, så jag har nu städat och dammsugit hela nedervåningen och varit med mamma och handlat, oj oj jag säger bara duktig flicka!!

Imorgon Lördag blir det först jobb till fyra sen dras det iväg mot förferre och sedan vidare till gbg :).. ska bli riktigt sköj och testa de en gång, jag hoppas bara på en go kväll helt enkelt.. Söndag hoppas jag att jag mår bra och inte allt för bakis så att jag kan plugga och sedan motionera lite!!..

Trevlig helg da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0