hmm flummigt..

Nu datornörd som jag är ligger jag här i sängen, har varit hos min bror och hans fästmö på inflyttningsfest. MYCKET trevligt.

tyvärr blev min bror lite flummig och somnade på golvet i tvättstugan men det är väl sånt som händer en sån här dag.. jag själv dansade som bare den till massa gamla schlager ! Jag har kommit på att det är lite min grej att hoppa runt till massa gamla låtar som man faktiskt sorgligt nog kan alla låttexter till!! me ndet är väl jag kan jag tänka mig, gillar inte riktigt det här med dunkar dunka utan fastnar mer för det här med melodi och glada miner :)..

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj oj oj, så många rum och sängar att välja på så tar han tvättstugan :). Gissar på att hans fästmö inte är så glad på honom idag.

Svärmor/mamma Eva

2008-11-09 @ 10:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0