Högst flummigt!

åå gud vad jag fick ont i magen nu.. att man alltid ska vara så seg på att ta tag i saker och ting, gäller dom här jädrans skidorna! Jag kollade upp hur mycket det kostade att hyra ett par skidor i två veckor och det var ju inte alls så dyrt som jag tänkt mit, så la jag det på hyllan och tänkte det blir ju bra då kan jag ju hyra.. men dum som jag är kollar jag upp hur mycket ett par nya kostar och det var ju inte alls lika dyrt som jag tänkte!

Så nu är alltså mitt problem att jag måste åka runt och kolla vart man kan få ett par för bästa pris, det omständiga i det här är nu asså att jag måste lägga ner energi på det nu istället för att bara åka in och prova ett par och sedan åka hem, för att komma tillbaka med dom två veckor senare.. fast i och för sig var det ju bra att jag hittade att det var så billigt om i fall jag måste köpa ett par nya iallafall..

hmm är det någon som förstår det stora problemet i det här?? Inte jag iallafall.. kanske ett av de dagens stora i-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0