I hopp om livet..

Har nu fått i mig frukost, dagens viktigaste mål bla bla bla, men det blev iallafall havregrynsgröt och ja den blev helt okej faktiskt.. Ska nu ta på mig kläderna, sedan kommer Linda vid halv elva så ska vi åka till Kinna och gå på begravning, jobbigt men hoppas det kommer vara fint och stillsamt..

Sedan blir det till att göra en del ärenden i kinna, måste köpa ett par strumpebyxor inför morgondagens partaj, där jag äntligen ska få använda min nyinköpta klänning! :).. Till eftermiddagen blir det städ på jobbet igen, och sedan hoppas jag på en trevlig kusinkväll med Carolina :).. Ska även leka chaufför denna kväll pappa ska till kinna hotell och mamma har varit i Tyskland hela dagen...

Ja fullt upp helt enkelt!... Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0