jobb.

Har nu vait hos Bellisen i Borås, mycket trevligt och hon är en go flicka, skulle få över alla kort på en skiva, men sen visade det sig att det var över 2500 kort, hmm ungefär 6 timmar skulle det ta, så nu får jag svänga förbi där när jag hämtar hem pappa ikväll..

Chefen ringde oxå, ska jobba ikväll 16-21.15 helt okej, och har nu kommit fram till att jag har jobb varje dag mån-fre denna veckan! Asbra!.. Har även läst ut reseledarboken nu, ska nog läsa den ett par gånger till innan det närmar sig.. Har snart virkat färdigt min första vante oxå.. hoppas den blir bra och att jag kan göra en till likadan sen med:P.. hehe.. Så ja det ljusnar kan man säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0