långsamt

Åååå kan inte klockan gå lite fortare!.. Det har varit extremt segt idag, men ack ack det får väl bli sånna dagar med.. Gick som sagt upp hurtigt tidigt idag, ringde doktorn med får inte en tid förrän på fredag så hej å hå tur att man var uppe tidigt för de!.. Men hittade iallafall något styrketräningsprogram för hela kroppen på 20 minuter så det var väl in sysselsättning idag på morgonen innan frukost..

Sen hittade jag en hiskeligt bra film, han tycärr inte titta klart på den men självklart ska jag göra det sen när jag kommer hem :).. Har börjat på min femte mössa nu oxå.. den tillägnas min mamma som har haft som önskemål att få en, så det ska jag fixa!..

Nu sitter jag på jobbet hoppas att klockan blir nio snart så att jag kan gå och rapportera dagens händelser och sedan äntligen få gå hem!..Synd bara att det regnar så förbaskat! men eftersom jag slutit en inre pakt med mig själv så ska jag inte ta bilen till jobbet! (Om det inte händer något alldeles speciellt då rå)

Nehepp tjipp å hoj imorron ska jag äntligen få träffa SCHELIN! ska ju bli oerhört tillfredställande!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0