Livet är det som händer medan du gör upp andra planer.

Idag är det Tisdag och om tre dagar, på fredag, åker vi till Österrike!.. tänk vad tiden har gått fort sedan man i somras fick brevet hem och fick reda på att man blev antagen till kursen, men nu ska vi iallafall åka. Är kontstigt nog inte så jättenervös ÄN.. Tänk på torsdagkväll, då kommer jag ju inte kunna sitta still på en enda fläck!.. men det tar vi då.. Nu ska jag fortsätta plugga lite på allt var reseledaryrket heter.. sedan måste jag skriva en packlista och se till att allt är tvättat och helt och rent..

Var mycket duktig och tog en springrunda igår, gick ovanligt bra faktiskt och det känder sjukt gött:).. Idag vet jag inte om jag är så sugen med tanke på vädret! Det pissar ju för fasen ner!!... Jag gillar det inte, så är det bara! Hoppas att klimatet kan bjuda på lite bättre väder i Bad Gastein..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0