Pjäxtjakt

jahapp torsdag, ställde klockan på 8.15 vilket var sjukt jobbigt eftersom jag varit lat och sovit till runt tio, elva de senaste tre veckorna!,, men det var väl bra att komma upp:).. gjorde iordning mig och åkte vidare mot Borås, slapp poliskontrollen och kunde bara segla förbi, tack för den bettan ;)...Mötte upp Susanna och pjäxjakten var igång..

Runt halv elva började vi och klockan 13 stod vi i kassan och betalade.. usch det var mycket påfrestande men vi fick iallafall tag i ett par pjäxor som jag tror är bra:)... Och nu har vi fixat skidor att hyra med! Klarrt!..Ska bara hämta dom på torsdag och sedan drar det iväg till alperna på fredag! :).. wihoo..!

Nu måste jag städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0