two days left.

Tyvärr så måste jag säga att det regnar ju lika förbaskat idag med!.. Det är ju sorgligt, men jag kan oxå säga en positiv sak att jag är färdig med vanten och tummen blev nästintill perfekt tillslut :)..

Annars så börjar jag nog bli lite nervös inför resan, jobbigt att bli det så här långt innan bara, nattsömnen blir lixom drabbad, och inte lika skön som den brukar vara, men vi får hoppas att det lugnar sig en aning iallafall :)..

Har även gått runt i mina termobyxor hela morgonen för jag hört att det är bra att gå in dom.. hmmm kändes väl en aning knepigt men.. hehe.. hoppas att det blir bra och att dom känns perfekt när jag ska göra min skidgymnastik där i backen i Alperna...

Nu blir det lunch!

Kommentarer
Postat av: Elin

usch vad avis jag är på er:) ni kommer att få det så himla roligt. Och ni har ju alltid varandra om det skulle vara något! <3

2008-11-19 @ 15:10:18
URL: http://piggelinius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0