stohej.

Måndag och ny vecka med nya möjligheter, vaknade upp vid halv elva och tänkte å nej, Jag har blivit en arbetslös slappis! fick dåligt samvete och steg direkt ur sängen för att sedan gå ner till källaren och ta tvätten som legat där i en veckas tid, men nu är den borta :).. Tittade på en film för att för en stund falla ner i de slappas lag igen, men vaknade upp körde pappa till bussen som ska vidare till vår stora huvudstad..

Efter det tog jag tag i min kockkunskaper och lagade makaroner med köttbullar och öppnade reseledarboken! Äntligen nu har jag nästan läst hela halva boken! Känns mycket bra och motivationen inför kursen kommer starkt krypande. Skulle ju sedan till kvällen blivit ett pass på Friskis och svettis men nu får jag skippa det och bege mig till jobbet istället, jag klagar inte jag behöver pengarna och jag tycker faktiskt att det är ganska roligt, och för den delen kan jag inte kalla mig arbetslös.

Måste tacka MLi för helgens besök och jag gillade det skarpt och nästa gång är det jag som kommer upp till Sthlm och gör den staden osäker:).. tyvärr blev shoppingen i Borås Stad i lördags ganska så misslyckad, hittade ingenting! Hur är detta möjligt, men vi fick i allafall i oss en god pastasallad på Tant Grön och så träffade jag Johanna på Scorett mycket trevligt:)..

Lägger upp lite bilder från Helgens halloweenpartaj med :)

 Tjipp å Hoj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0