tjotahejti!

Då var det lördag och helg, vad som stod på schemat var idag att ta hand om all tvätt i källaren, städa på nedervåningen och sedan partaj till kvällen!.. Vad som är avklarat är ju då självklart tvåtten och städningen plus att jag har stekt kött till middagen :P.. SÅ nu inväntar jag bara kvällen och eftermiddagen när jag kan göra iordn

ing mig innan vi tar bussen in till Borås för att ha lite förferre hos Bella :) Ser mycket fram emot kvällen måste jag säga!!

Igår blev det som den gamla goa tiden när vi spelade fotboll här i Frischla och det var sjuk roligt :).. Mycket kul att vi försöker komma igång med det här igen :)..

Låten jag skickar med, ger en känsla av alla förfester i rum 312, vilket är underbart! 

Treevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0