Flummigt..

vilken dag.. har varit flummigt mest hela tiden.. pa grund av att Ake och Christian konstant har gatt runt och retat mig.. hade till och med fatt ett brev ner jag kom hem hmm undra vilka som hade skickat de:P.. haha jaa shit men kul har det varit iallafall :)..

Pa lördag blir det trip med företaget igen!.. ska bli hur kul som helst först Akureyri och bowling sedan buffe och partaj her i Husavik:).. Ser fram emot det skarpt och jag hoppas pa en lika lyckad dag som sist.. Mina blodadror pa underarmarna har börjat synas nu, sa blek er man!.. Solen har iallafall inte hitta hit manga ganger och man ser nu ut som ett vandrande lik, Blir ju inte bettre av att man gar i helvita arbetskleder hela dagarna..

12 dgr kvar nu och endast 8 arbetsdagar! GÖTT

Kommentarer
Postat av: Elin

Festar hela tiden eller? haha;)

2008-10-15 @ 20:31:50
Postat av: Maria på danskavägen

Ser ut som mycket festande:) Hoppas du har det bra och att du har det rejält skoj. Syns när du kommer hem. Hej hopp

2008-10-16 @ 15:54:48
Postat av: carro

Jag saknar min kusin, bara så hon vet det =) jag hoppas också att hon har aproligt =) haha!

2008-10-17 @ 09:04:31
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0