halvblond och kort det är så det är..

Happ då var man hemma igen, har nämligen suttit hos frissan i fem timmar!, men jo slutresultatet blev väl ganska blont liten sväng åt småorange och hyffsat kort:).. jag är nöjd efter många om och men, blir väl att man gör en omgång slingor till innan man drar iväg till Österrike och leker reisleiter! 

Ska till Bellisen en dag i veckan och hämta alla mina bilder hon har på sin dator.. Ska bli kul att träffa henne igen oxå, så får man snacka lite minnen sen resan :)..

Imorgon ser väl det så ut att jag först ska ringa försäkringsbolaget och kolla om man kan få tillbaka några pengar sen jag var sjuk på Island, sen åka till Visko för att hitta ett par skor, kanske två får se vad plånboken säger sedan till kvällen blir det filmtajm med Frischlatöserna! KUL!.. Var ju ett tag sen man träffa på dom:)..

Jag har inga bilder på min dator därför blir det tråkigt på den fronten ett tag framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0