Jobbelijobb

Sitter pa jobbet, har inget att göra för tillfellet, har nemligen inte sa bra jobbkensla idag och jag orkar inte ta tag i saken heller.. ventar pa Jenny sa vi snart kan ga och keka frulle :):). ska bli saa gott!!.. Nu er det bara nio dagar kvar tills ni far se mig der hemma!.. ska bli otroligt skönt.. nu er det fredag och imorgon blir det trip med jobbet till Akureyri:D.. kommer ju bli riktigt glassigt!

Puben igar och jag ville bara hem och virka.. det var bara 10 pers der typ, jag Caroline och en massa kneppa folk, engelsmen, islandare, tyskar, estlendare jaa hur later det pa en skala?,, Nicht Gut!

Ja men trevlig helg da alla venner och vi ses snart! Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0