Lön!

Japp idag var det lönefredag vilket betyder att jag nu har ca 200 000 islendska pengar, vilket inte alls betyder 200 000 svenska pengar (tyverr), vi har helt klart ett problem med den islendska valutan och det vore ju bra om den höjdes iallafall till det dubbla! men nej nej sa kommer det ju inte bli en pa ett tag iallafall.. synd, men vi har ju som sagt veldigt kul her:)...

Igar var det Gamli Baukur som gellde, var ngn Pub Quiz, veldigt svara fragor vad det!.. men jag och caroline kom faktiskt fyra 13 rett av 30:p hehe sa ja vi va ju inte sa bra men vi vann en shot iallafall :).. Jag gav bort min for jag var inte sa sugen pa det precis innan hemgang och sengdags men men det var ju kul iallafall.. Idag har var nordiska mestare i lassokastning akt hem, kenns tomt!.. Dom andra er i tunnan och badar, jag fick hoppa det idag eftersom jag blivit förkyld igen! Jag hatar att ha ont i halsen det stör mig ngt fruktansvert!

Imorgon blir det nog förmodligen tripp till Akureyri, om vedret tillater, er nemligen typ en decimeter snö ute! Gillar inte snö lengre for det er kallt och halt ute!.. Men det skulle tydligen vara valar inne i hamnen det och det hade ju varit coolt att fa se det :)

Idag er det 23 dagar kvar tills vi kommer hem.. skulle kolla pa flyg fran Köpenhamn till Göteborg, lyckades fa upp en resa för 4000 hoppas verkligen att preiset gar ner en aning!..  Nej nu blir det till att njuta av helgen!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0