Mösstillverkare på högvarv!

Nu är min fjärde virkade mössa färdig ska bara komma på hur man virkar en snygg blomma så om ni kan det är det bara att säga till;)..
Har annars varit en mycket lugn Fredag först springning på förmiddagen trodde i och för sig att jag skulle dö på kuppen men sen efteråt kändes det sjukt gött.. Eftermiddag kväll tillbringades på Solgård där jag jobbar.. gick mycket fint idag och det var lugnt:)..

Nu ser jag fram emot morgondagen då jag ska träffa MLi!!.. Wihii var ju nästan exakt 4 månader sen sist vi träffades så det ska bli sjukt roligt!.. Sedan blir det partaj till kvällen.. Nu ska jag titta på en film men kommer väl förmodligen somna innan jag hunnit trycka på play.. hmmmm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0