Sjuk!

Lördagkvell!.. Har varit en mycket bra dag det blev en tur till Akureyri, jag rakade shoppa alldeles för mycket som vanligt, men nu fick jag iallafall min islandskofta och ett par jettegoa tofflor :).. Jag er nöjd över mina inköp..
 Nu haller alla pa att göra iordning sig inför kvellens utgang men jag sitter her, har nemligen feber och nesan ar igen teppt av snor!! jag hatar det!.. Fick nasblod innan idag med pa restaurangen det var ju just snyggt va!.. usch usch!..

Skulle ju vara valar i hamnen, men jag sag inte en endaste liten skymt av det sa det var ju en liten besvikelse, men absolut roligt att se nagot annat en lilla Husavik:).. Blev en liten rallytur upp till sjön sen oxa det var galet men roligt :)..

Ha en treevligt kvell!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0