TORSDAG!!

jahapp da var det redan torsdagkvell, jag fragar mig vart tar dagarna vegen!..

Caroline fick ga hem fran jobbet idag sa jag fick hoppa in i kylen en stund pa eftermiddagen och ja det var vel ganska roligt, först fick ajg setta gummiband runt halv och fötter sedan blev det stampling:).. ett tag kom det sjukt stora far det största vegde 46 kilo!!.. Och da  er det endast kött och ben kvar pa den... Drog lite pa ett skinn hos Ake idag med, han trodde inte att jag kunde men jo det gick vel, fast kanske borde bli lite starkare om jag ska fa det jobbet:P..

Ikvell blir det antagligen att ga ner till puben och tar en liten öl, kanske om vi orkar man börjar ju enda klockan sex imorgon vi far se helt enkelt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0