hårproblem

Eftersom min kära mamma inte var så värst förtjust i mitt nuvarande bruna men skiftande gröna hår ringde hon desperat till frisören som idag var ledig och bad att hon skulle fixa mig.. Så nu ska jag dit om en liten stund, vet inte om det går att fixa så att jag blir blond igen eller om hon färga det till något annat.. Eftersom jag inte riktigt vet själv vad jag tycker om mig själv som brunett gör det inte så mycket att dom så gärna vill ha tillbaka den blonda Malin..

Idag åker de sista hem från Island, jag själv känner att det är jsukt gött att jag har varit hemma i ett par dagar nu.. Det skönaste av att komma hem var att man fick vara alldeles själv utan en massa människor springade runt en hela tiden, Kommer väl förmodligen börja känns olidligt tomt snart och känslan av att jag vill tillbaka dit kommer väl smygande så småningom den också, men nu känns det bra iallafall :)..

Idag har det inte hänt mycket förutom att jag varit på promenad, tvättat upp all tvätt som snart ska vikas och sedan blir det kalas hos Therese som fyller år idag!.. Jag har precis käkat så diskbänken ser inte trevlig ut, dags att städa den!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0