Virk virk.

Jag tar tillbaka det där om att jag sa att jag var halvblond, så är det inte riktigt längre, numera hör jag till de orangehårfärgade typerna, men jag har inhandlat silverschampo och så ska jag gå till frissan imorgon igen och fråga om hon kan göra något åt det eländiga.. iallafall i botten där det är som värst.. hmm jaa vi får se..

Har idag tillbringat förmiddagen i Kinna med mammi, trevligt, blev igna nya vinterstövlar jag kom fram till att jag hellre köper kläder för de pengarnna och går runt i mina förra årets stövlar istället.. köpte skokräm så att pappa får rusta upp dom en aning.. Köpte oxå en skjortklänning, mycket tjusig enligt mig och är nöjd över det köpet, sedan blev det en kycklingsallad på punkten gott..

Eftersom jag åt en aning för mycket under min vistelse i det kalla landet får jag nu kämpa för det nu och ska försöka motionera bort detta tills jag ska till Österrike för om man ska leka reisleiter så måste man vara fit!..Var även på Garn och tyg affären och köpte mer garn för att virka ännu en till mössa, ska nu försöka ge mig på en med öronlappar eftersom det kan vara gott när man ska åka skidor tänkte jag :).. måste bara hitta ett bra mönster som däremot inte fanns i Garn och tygaffären..  Sedan till kvällen kommer några flickor hit och vi ska titta på film, sed blir mysigt eftersom jag inte träffat dom på ett tag:)..

Ut och motionera i det mysiga höstvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0