Avsked

Hej hej! Sitter just nu pa jobbet orkar inte ta tag i mitt liv och ga och hjelpa Guss med pungkulorna men snart jag lovar.. Har idag mkt fruktansvert ont i halsen och jag hoppas verkligen inte att det ar en halsfluss som knackar pa dorren. hoppas hoppas bara det ar att jag sovit lite for lite det senaste..

Sa Hejda till Borasflickorna idag.. sorgligt var det och det kommer att bli tomt utan er <3 Men vi ses ju snart hemma igen!!.. Ner dom akte hem., borja man oxa tenka pa att dom kommer fa treffa alla vennorna bara inom ett par dar! Och det er jag avis pa! Hade varit sa rolgit att treffas allihopa, Varfor kan inte alla bara komma hit och ha jetteroligt med mig for en weekend eller sa?;).. tenk pa forslaget flickor!!..

Nepp nu ropar kulorna! Baahh

Kommentarer
Postat av: carro

haha, fick höra om ditt jobb utökande ;) jag bara gapa när mamma sa det ;) faan va keckt malin! Hihi!

2008-09-23 @ 18:52:50
URL: http://cajanbanan.blogg.se/
Postat av: MLi

hmm, du det låter inte helt fel ;)

2008-09-23 @ 20:46:56
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0