Födelsedag

19 ar idag, Grattis till mig:).. Fick en fin sang pa morgonen plus ett par goa yllevantar av caroline :) och en skagging puss pa kinden;).. Annars maste jag saga att dagen har varit den varsta hittills, glomde MP3:n sa jag hade ingen musik de forsta timmarna, men sedan fick jag lana Christians.. sneell hest ..

Men fint vader ar det iallafall ute och det var riktigt kyligt nar vi gick till jobbet idag, hade mina lila fingervantar pa mig..usch maste bara saga att jag ar pa daligt humor idag och hade garna varit hemma a firat mig med god tarta med familj och vanner, men icke! jag ar fast pa en liten skitÖ i havet!!.. Hoppas jag blir pa lite battre humor i eftermiddag! Nu ska jag forsoka ragga lite mer jobb sa att jag far mer overtid! finns ju inte sa mkt annat att gora an att jobba har sa ge mig jobb!!..

le!

Kommentarer
Postat av: carro

grattis kussen =) Hoppas du fick mitt sms, provade islandsnummret ;)

2008-09-04 @ 20:03:31
URL: http://cajanbanan.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis grattis. hoppas smset kom fram ( en dag forsent jag vet) Portugal och jag saknar dig. Eva er precis som du minns henne. haha. Jobba po tjejen. pussar

2008-09-05 @ 19:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0