Grattis Kirre!!

Maste bara borja detta inlagg med att gratulera min kera ven Kristin, hoppas du far en underbar dag!


Nu fortsatter jag mitt trakiga liv som sjuk och icke sysselsatt, fick lana en dvd av tarzan igar, har redan kollat pa tva filmer, vet inte om jag orkar ngn mer eftersom hans hela perm med filmer bestar av action! Alltsa ett stort gapande hal der alla mina romantiska komedier ska sitta!

Tittade in hos MLi och hittade en lista jag kunde ta av henne for hon verkade ju ha lika trakigt som jag:)..

STEG 1

Skostorlek: 35-36
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger

STEG 2

Skor som du bar idag: Har inte haft skor an idag
Dina svagheter: blyg
Målsättning: gora det besta av situationen!

  

STEG 3

Första tanken då du:
Vaknar: vad er klockan
Somnar: vet inte om man har en tanke ner man sover

STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds eller Burger King: Donken
Adidas eller Nike: Nike
Lipton Ice Tea eller Nestea: Nestea
Choklad eller vanilj: Choklad:)



STEG 5

Svär du? Hender vel ngra ganger per dag
Sjunger du? Forsoker att udvika detta
Gillar du skolan? Ja ibland
Tror du på dig själv? Ja de e klart


STEG 6

Har du under den senaste månaden:

Druckit alkohol? Ja
Shoppat? Japp
Ätit en hel ask müsli? Nej
Ätit sushi? Ja, vet inte om jag tyckte om det
Stått på scen? Ja
Bakat? JA!
Stulit något? Nej


STEG 7

Har du någonsin:

Däckat? Ja
Blivit kallad hora? Nej
Blivit nerslagen? Nej
Slagit ner någon? Nej


STEG 8

I framtiden:

Namn på barn? Filippa
Hur vill du dö? Hmm
Vad vill du bli när du blir äldre? En snell tant


STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för: Ganska manga:)
Antal CD-skivor du äger: vet inte
Antal piercings: 2 i venster och 1 i hoger ora!
Antal tatueringar: 0
Hur många gånger har du varit med i tidningen? Några gånger
Antal saker jag ångrar: helst skulle man inte angra ngt..

Hur ser din lista ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0