Snabba veckor

Tjoflojt igen!. Sitter pa jobbet (igen) luktar for en gang skull ganska gott, inte av faren utan av maten som snart blir serverad :).. Segt som vanligt, inte alla jobb man far sitta pa en bank och lyssna pa musik och leta kluvna hartoppar i en halvtimme.. ar jag uttrakad? Svar JA!!.. men jag gillar det anda pa ngt satt..

Vennorna har ska aka hem en del av dom.. eller ja en ar iallafall saker sen far vi se med de andra tre.. trakigt tycker jag, men dom far gora som dom vill. aldrig att jag vill aka hem inte nu..

Igar var jag och caroline ute och sprang eller ja vi forsokte iallafall.. det blaste nastan halvstorm!!.. Men vi hade bestamt oss for att ta oss upp till sjon och till slut kom vi fram shit var nojd man var sen.. Sedan var det puben inplanerad men det blev inget av det.. men Ake och Oscar m.fl. kom dit dom hade haft ganska roligt, men ar valdigt trotta idag sa det ar nog allt lite kempigt for dom.. hehe.. jaoo jaoo snart kommer mina kompanjoner upp och ater emd mig.. fplotsligt kom jag pa att sen nar dom har akt hem har jag ju ingen att ata frukost med forran dom fran linan kommer.. traaakigt!.. men men det loser val sig:)..

Ikvall ska jag forsoka ta tag i alla kort a sant sa att det blir lite roligare hær!

Puss o kram fran lilla mig till dig

Kommentarer
Postat av: carro

Heja Malin =) Kul att du har det bra :) Saknar dig =)

2008-09-11 @ 19:56:44
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0