sprattlande ben och rinnande innehall..

Sitter pa jobbet, vantar pa att tvatten kan komma sa att jag kan sortera upp den i hyllor, var en liten svang inne i slaktet, han fragade om jag ville kutta av halsen, men jag vagade inte nu andrar jag mig.. hade ju anda varit lite coolt att man skurit av halsen av ett far.. annu en sak pa listan som maste goras innan jag lamnar Island..

Dagen har annars gatt valdigt bra, suttit och sorterat gummiband  ch skurat en trappa for hand, jaa vad gor man inte for att fa tiden att ga:P.. helt sjukt ju..

Kanske ska oppna ngn verksamhet med guidning inne pa slaktet, hade ju varit ngt for mig..vi far val se. .
Ska lana Bellisens ljudbok sa kanske dagen gar lite fortare..

haha nu kom en estlandare och fragade om han fick lana torktumlaren, som om han behover fraga mig for det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0