6 dagar kvar...

japp så är det, 6 dagar kvar tills ansökan ska vara postad, har jag fått ihop något personligt brev? Svar nej, Har jag översatt alla referenser? Svar nej, Har jag fyllt i alla papper? Svar nej Har jag kopierat allt? Sver nej! Ligger jag bra till? Svar nej!..

Ja som ni förstår jag borde känna lite press nu eftersom att jag jobbar hela helgen och så är det partaj på torsdag!.. alltså har jag bara dagen och morgondagen kvar, men vart är min inspiration till bra och lockande skrivande? Inte i detta hus iallafall.. men snälla ge mig nu!.. låt denna vecka vara över snart och att allt är ordnat!..

jaoo jaoo.. men blir iallafall en tripp till skene och kinna idag, uträtta en del ärenden som det så fint kan heta;)..

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0