Alla problem går att lösa..

Har precis kommit hem från jobbet, är något trött i mina ögon! nästan att jag somnar snart, men jag ska ta tag i mitt liv igen och åka till Tittebo:).. alltid kul att träffa susanna!.. Gårdagens bravader kan man ju lika gärna stryka ett streck över och fortsätta som vanligt.. ibland förstår man bara inte hur man reagerar, men jag är väl kanske i en känslig period i månaden som bara gör allt värre!.. haha jaa jag säger då detta kvinnoproblem!..

jao jao, ska försöka hitta några kläder och sedan sätta mig i gamla Bettan igen för hon är den enda man kan lita på alla väder..skulle egentligen varit spelkväll idag ju, men alla fick nya planer och det var tur att susanna ringde så att jag inte behöver sitta hemma eller i Espevik alltid mycket roligare att umgås med kompisar.:)..

Ha en bra kväll!..

Kommentarer
Postat av: Susanna

Grymt kul att du följde med!:) Hade ju aldrig stått ut med ositta där själv..!

2009-04-18 @ 11:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0