Det borde vara så.

Har druckit ett glas vin och löst korsord med mamsen, inte alls vanligt men vi klarade nästan hela korsordet, tills jag tröttnade och vill nu egentligen bara sova.. Blir så irriterad att mina kinder blossar och jag känner mig dum.. Är väl kanske lika bra att det har blivit så här, kanske var det onödigt allt som hänt.. känner mig lurad, helt enkelt.. Det är så det är..  Jag menar alltid det jag säger, men nu vet jag att det gör inte alla.. Jag är besviken och sårad..

Imorgon ska jag äntligen få komma till stora staden Borås och shoppa! Jag vet att jag egentligen inte borde, men jag vill ha tiden med mamma för det tycker jag är så skönt ibland.. Elin och jag snackade idag om att man längtar tillbaka till skolan, och ja det gör man faktiskt ibland.. framför allt längtar jag tillbaka till sista veckan då det var bal och student, har nog aldrig mått bättre just då!.. Livet lekte verkligen den veckan! vill uppleva det igen! :)

Nu säger jag God Natt och hoppas att folk sover gott i natt!


Kommentarer
Postat av: Mli

Saknar också den veckan. Speciellt tiden på flaket ;)

2009-04-22 @ 20:59:12
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/
Postat av: Byllan

Aaahhh!.. snacka om att du var fin på balen Malin =D.. (annars oxå ;)

2009-04-22 @ 21:28:44
URL: http://sarabyhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0