En brännande stund..

Jag vill fråga gud, varför han har gett mig ett sådan godisbehov?.. varför skulle det vara bra?.. Har iallafall gjort ett litet försök tll det så kallada bech -09 idag.. jag och Maria var nämligen på Friskis och körde styrka/medel.. gött var det, kändes lite konstigt i behinnorna men får hoppas att det bara är för att man har åkt mycket skidor det sista.. hmmm.. blir iallfall intensiv och sedan yoga imorgon! jippie..

Snackade precis med Markus, kanske att han inte kommer förrän vid 22-tiden på Torsdag! jefla skit oxå.. ville ju att han skulle komma tidigt!. men går väl inte göra något åt den saken, den största huvudsaken är ju att han kommer iallafall!! :D..

Jaoo, är nyduschad, och ska försöka stanna uppe så att man inte behöver lägga sig med blött hår, för det är ju bland det obehagligaste.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det satt riktigt fint med ett träningpass idag:) Men imorrn får jag nog fasen ladda upp me pasta så jag orkar med intensiven..Jag känner mig lite ringrostig nu efter 2 veckors uppehåll måste jag säga!

2009-04-07 @ 22:00:29
Postat av: jenntan

gaasch det där med godisbehov är svååårt! Nu äre inte alls långt kvar tills vi ska åka=D=D=D förresten det där med vaccinationen, jag har försökt få tag på dom där i Läkargruppen i Borås men dom svarar ju inte! men vilket fall så ska man kunna bara åka in och ta sprutan, dom har öppet mån-tors 18-20 åh snart äre dax för det!

2009-04-08 @ 09:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0