.

Hux flux så var fem heerliga dagar förbi, golf har jag testat och gokart har jag testat, okej golf är inte min sport det kände jag med en gång men i en gokart hade jag nog kunnat sätta mig i en gång till :P.. I och för sig så blev jag varvad och hamnade 8 sekunder efter killarna, men vaddå jag hade roligt iallfall :D

Ja då var man som sagt hemma i (stora staden) Frischla igen, sol har det varit och sol hat jag fått så att jag deckade i soffan hmm..men jag gillar att våren har kommit med alla dess godheter ;).. Nu blir det städning och sedan träning, underbart!..

På något sätt ville inte datorn samarbeta med mig inte konstigt men iallafall så skickar jag med en låt.

http://www.youtube.com/watch?v=_1_MydgRFZw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0