l ö r d a g

Dagens goda gärning går ju tveklöst till kusinen Carolina, som är en underbar klippa!.. Hon är en sådan snäll häst, så vet inte riktigt vad jag ska göra av henne.. Tack!

För er andra som vill veta eller inte vad jag har gjort under dagen, kommer nu att få reda på något som inte är intressant och det är egentligen inte ens värt att skrivas upp.. men iallafall jag har då som sagt umgåts med kussen under ett par halvtimmar och sedan färdades jag mot affären där jag inhandlade en glass (idag igen).. och sedan dess har jag legat på altanen och upplevt en mycket god känsla:).. Ska ut igen har bara käkat lite mat, inte så god eller nyttig mat, men något måste man ju fylla magen med hehe..

Vila och sedan ladda inför kvällens bravader!..

Kommentarer
Postat av: M A L I N

Hejsan!

Jag och ett gäng andra tjejer hade tänkt fixa ihop en liten bloggträff i Borås där vi tar en fika och snackar skit (eller något annat kul). Har du lust att vara med kanske? Vi har inte satt datum än utan det kommer senare.



Hör gärna av dig!

MVH Malin

2009-04-25 @ 15:26:46
URL: http://www.malinh.com
Postat av: M A L I N

ja, jag har mina funderingar på att skapa ett evenemang på facebook så om du är medlem där kanske jag kan lägga till dig?



det är bland annat emelicarolin.blogg.se, linaveronica.blogg.se & dresslikeaprincess.blogg.se som jag har pratat med :)

2009-04-25 @ 17:06:20
URL: http://www.malinh.com
Postat av: carro

haha nämen kusinen då, så lite så :) sneeel hest på dig med!

2009-04-26 @ 11:50:55
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0