lätt.

Jobbet idag var kul.. slutade klockan 21 sedan blev det två timmar i telefon.. först ett inte så roligt samtal och sedan ett bättre samtal med Susanna!.. Men som så många gånger innan sagt, jag kan inte vara mer än mig själv, sedan är det väl upp till var och en om man gillar det eller inte.. tycker bara en del saker är tråkigt..

Är väl lite typiskt mig att hamna i dessa situationer, men jag är jag och jag är nästan alltid glad så varför sluta med det?.. Imorgon kommer eventuellt Elin hit!.. Trevligt:).. alltid lika kul, och varför inte kunna snacka lite gamla minnen om vårt underbara Portugal!..

Ska sova nu, klockan är alldeles för mycket för en hårt arbetande kvinna, eller ja hårt och hårt, såg att jag endast hade fått ihop 6 dagar denna månaden hittills!.. kanske slutar med 10, usch! Gillar vi icke!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0