moln, sol, mulet, moln, sol och mulet igen.

ja då var måndagen halvvägs gången.. har varit ute på promenix med Camilla och mamma gott var det.. sedan har jag hämtat cykeln hos matilda.. Har fått in alla mina tre referenser idag, känns bra så kan jag bara översätta allt och sedan få till ett bra personligt brev!.. Men ge mig inspiration och bra meningsföljder!.. helst på engelska oxå!..

Japp börjar jobba kvart över fyra så blev inte så mycket med träningen för kvällen, men får hoppas på bättre imorgon! :).. kände ett tag att jag hade kommit över allt och det har jag väl egentligen oxå, men så himla irriterande att det finns saker som man egentligen vill säga men aldrig kommer att få!.. åhhh!.. men livet går vidare, och jag gillar det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0