Nogger mint.

En lugn och sansad kväll blev det...Blev lite av ett drop in men det var kul att det var så många som kom iallafall:).. Grillet blev underbart likaså potatisgratängen, salladerna och kladdisen på slutet som Maria och Matilda hade fixat till! mycket käckt!:)..MLi saknades såklart!. men hon kommer väl förhoppningsvis hem om två veckor! Yey!..

Har även testat en sjukt god glass idag, kanske är den en asbirant till sommarens favorit, det gillar vi!.. imorgon har jag en del planer hoppas på kanonväder igen, så att jag kan ta igen dagens solning som jag missade, sedan vill jag åka ner till Visko och köpa nya skor, tror nämligen inte jag klarar denna månadens shoppingförbud tyvärr.. men vill så gärna ha nya skor!.. vi får se vi får se.. sedan hoppas jag på en springtur någon gång under morgondagen!.. Va så längesen nu!..

Tack för en trevlig kväll iallafall flickor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv! det var en mycket mysig kväll och mätt blev man också:)

2009-04-19 @ 11:26:59
URL: http://mariamalenehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0