nya shoes.

Ett par nya skor blev det!.. glad är jag för det så slipper mina fötter gå runt och lukta icke uppskattande iallafall för ett tag fram över:).. bra det!.. Solen har kommit fram riktigt ordenltigt, vinden har gett upp en aning med, promenaden med Maria var go och bra, oturligt frågade Linda om jag skulle med ut och springa direkt när jag kom hem.. benen orkade inte mer, så var det bara..

Ikväll är det wipeout, jag gillar programmet.. man får skratta och det är ju bland det bästa som finns!.. Har varit en bra dag, och jag gillar det, ska nu gå och läsa ute de sista sidorna i boken och sedan leta upp någon ny bra, men måste få lite tips, boktips!.. HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0