Skärtorsdag!

Nu är påsken här, det godaste ägget anländer på Borås station ikväll:).. wihoo, måste pynta här hemma med så att det blir påskigt och fint :)..

Solen skiner fast det är gråa moln överallt, konstigt.. men har hört att det ska bli kanon väder hela påsken iallafall! :).. Det gillar jag..

Ska till Kinna snart och möta upp Jenntan, ska få en del ärenden gjorda, men nej jag ska inte shoppa!.. för då klarar jag mig inte månaden ut.. sjukt jobbigt att inte kunna ta hand om sina pengar på rätt sätt:S.. Men denna månaden har jag ju iallafall inte gjort åt allt på fest!.. bra gjort av mig ;)..

GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men Malin! har du snott bilden från solgårds påskfest-inbjudan=)

2009-04-09 @ 10:12:47
Postat av: Mli

Ha så trevligt nu Mutti ;)

2009-04-09 @ 12:42:03
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0