Småländska skogen är inget att leka med..

Denna dag blev inte alls som jag hade tänkt mig från början men den blev ändå sjukt bra:).. Började med en färd till Tittebo och sedan vidare mot Småland!.. kommer inte riktigt ihåg vad den lilla ort hette som vi till slut hittade, men iallafall det blev fotbollsmatch och korvätning!.. efter matchen satte vi kos mot Smålandstenar!.. trevlig kväll och helt kalrt att jag och Andrey är bäst på fyrmannakotte:P.. helt klart!

Körde sedan hem därifrån helt sjukt läskigt att köra i skogen när det är så mörkt!.. Mycket djur var det ute med. 7 rådjur, 3 harar, 1 kanin, 1 katt och sist men inte minst 1 älg såg jag längs vägkanten!.. helt sjukt!

Nepp nu ska jag sova, för jag är trött och klockan är mycket!

GOD NATT


Kommentarer
Postat av: Susanna

Hörrud du du. De där med fyrmannakotte. KIss my ass. Vi klår er ju när som. säg bara till när;)

2009-04-18 @ 11:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0